Szukaj Pokaż menu

Love, sex, romance II

27 688
2   17
Zobacz misie...Co piszą - to jedno, a co myślą - to drugie czyli ciąg dalszy anonsów z serwisów randkowych ku przestrodze. Dzisiejszym tematem przewodnim jest elokwencja... ;)

O mnie:
nic nie będę pisał
Mój wymarzony partner: nic nie będę pisał i już

sexkiller (nie wstanę, tak będę leżeć!)

* * * * *

Pracuję u siebie. Jestem mięsożerny
facet

* * * * *

Eddie z Ameryki:
O Mnie: Lubię słuchać muzyki rockowej, wyjść do kina na koncert no i czasami dobrze się bawić w dobrym towarzystwie.
Mój wymarzony partner: Najlepiej jak by miała podobne zainteresowania. (czyli…??)

* * * * *

To co kobiety lubią najbardziej, czyli zdrobnienia:
Od lat żyję z własnej firemki bo cenię sobie niezależność. Jestem typowym raczkiem (a zdjątko pewnie wyśle mailkiem) – Pan ze Śluńska

* * * * *

19-stolalatek: JAK CHCECIE MNIE POZNAC TO PISZCIE A NIE POZALUJECIE :-) (Pisownia oryginalna)

Nic nie podam domyślcie się sami albo napiszcie to Wam powiem coś o sobie, moje pseudo to (-ROMAN-)!!! Resovia ty pijaczko ty jedna ty ło!!!

* * * * *

Tajemniczy kibic z Podkarpacia

Pierwsza działka gratis...

17 963
0   15
Zobacz jak dmuchać!Ktoś na pl.pregierz pochwalił się, że miał fajny, bezstresowy ślub i... został sprowadzony na ziemię. ;)

[   Who: AJK <**********@gazeta.pl>  ]
[ Where: pl.pregierz                       ]
[  When: Sat, 18 Sep 2004 19:05:25 +0200   ]
[  What: <news:1kysg8ijq0g3$.dlg@ajk.cija> ]

18-09-2004  o godz. 11:51 Pawel S. napisał:

> Wazelinuje. Mój własny;)
> W dodatku wazelina za to, że byl naprawde bardzo fajny
> i kosztowal nas zero stresu.

Pierwsza działka gratis. :-)
A teraz skończyły się żarty, zaczęły się... słodkie dni małżeństwa,
oczywiście.

> Ever żonaty.

Dobra, no to tak:

Ogłoszenie bez odzewu

36 640
412   16
W jednej z gazet ukazało się ciekawe ogłoszenie. Podobno nikt się nie zgłosił... Ciekawe dlaczego? ;)

Poczytaj więcej!

412
Udostępnij na Facebooku
Następny
Przejdź do artykułu Pierwsza działka gratis...
Podobne artykuły
Przejdź do artykułu 15 zawodów, które już nie istnieją
Przejdź do artykułu List otwarty do posła Niesiołowskiego. Napisany w 2001 roku a do dzisiaj wciąż aktualny
Przejdź do artykułu Najlepsze miejsca na spędzenie udanego urlopu
Przejdź do artykułu Nowa bryka Ojca Rydzyka
Przejdź do artykułu Liczniki i kokpity w samochodach, które wyprzedziły swoje czasy
Przejdź do artykułu Kandydaci na Prezydenta RP o MS Windows
Przejdź do artykułu Czasami mniej znaczy lepiej, czyli przykłady świetnego designu
Przejdź do artykułu Reklamy, nalepki, metki i instrukcje
Przejdź do artykułu Pozdrowienia z wakacji

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą