Szukaj Pokaż menu

Czy lubisz sobie popieprzyć?

25 217
15   7
Wejdź do Monster Galerii!Jeśli lubisz sobie popieprzyć, to twoja sprawa. Ale gdy przesadzisz z ilością tego pieprzenia, i nie wiesz co zrobić, to bądź nowowczesną gospodynią, i zapytaj o radę na liście dyskusyjnej. Ktoś na pewno ci pomoże...

[ This is a repost of the following article: ]
[ From: Wladyslaw Los ]
[ Subject: Re: co zrobic z pieprzem ]
[ Newsgroups: pl.rec.kuchnia ]

Monika Zarczuk wrote:
> Witajciel
> Znowu mam problem
> Gotuję właśnie zupę pomidorową, no i dodałam za dużo pieprzu. Czy mogę
> jeszcze coś zrobić, żeby zupa nie była tak pikantna?

Po szczegółowych studiach w wielojęzycznej literaturze kulinarnej

Metoda francuska
Nadaj jej oryginalną nazwę np. Potage Poivrora. Potage Poivrora właśnie taka ma być.

Metoda włoska
To zupa według przepisu z regionu (tu nazwa innego regionu Włoch, niż ten, z którego pochodzi mówiący). Tam w ogóle nie umieją gotować.

Metoda niemiecka

Dobry dzień, to dzień rozpoczęty z...

14 363
6   8

... Joe Monsterem oczywiście! ;)

Kliknij aby powiększyć!

Wielka Encyklopedia Obrazkowa - Maluch

55 856
18   22
Kolejne hasło z Wielkiej Encyklopedii Obrazkowej 2004 Edition.

Kilka słów o dzisiejszej definicji:
Maluch to określenie wieloznaczne, może dotyczyć np. samochodu lub dziecka. Czasami jednak brakuje słów, by nazwać w ten sposób to, co widzimy. Wtedy z pomocą przychodzi nam język gestów. Dzisiejsza definicja obrazkowa podaje aż cztery sposoby wyrażenia tego hasła gestem.

A dzisiaj...

Definicja słowa: "maluch"

Źródło: Wielka Encyklopedia Obrazkowa, Wyd. Brittanica & JoeMonster.org 2004, s.351

MALUCH

Wejdź do Monster Galerii!

Oświadczamy, że powyższego zdjęcia nie robił nikt z męskiej części redakcji JM! Przyszło anonimowo e-mailem i tej pani nigdy w życiu nie widzieliśmy... Takich gestów też...

18
Udostępnij na Facebooku
Następny
Przejdź do artykułu Dobry dzień, to dzień rozpoczęty z...
Podobne artykuły
Przejdź do artykułu 15 najdziwniejszych rzeczy, jakie barmani usłyszeli w pracy
Przejdź do artykułu Wielka Encyklopedia Obrazkowa - Wycierać kurze
Przejdź do artykułu Znajdź różnice - profesjonalny poradnik
Przejdź do artykułu Wielka Encyklopedia Obrazkowa - Symptomy
Przejdź do artykułu Polska to nie kraj, to stan umysłu – Kazik Staszewski pokazał mamę
Przejdź do artykułu Wielka Encyklopedia Obrazkowa - Trzęsienie ziemi
Przejdź do artykułu Faktopedia – Wyjątkowe wkładki do butów
Przejdź do artykułu Ciężka dola serwisanta V
Przejdź do artykułu Wielka Encyklopedia Obrazkowa - Zdać

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą