From: Paszczak <szczapak@.....pl>
Newsgroups: pl.pregierz
Subject: [hardcore] Obrzydliwców

Piętno dla obrzydliwców.

Obrzydliwiec nr 1: Stoi w miarę elegancko ubrany (jakiś garniturek i krawat) facet na przystanku i obcinaczką do paznokci ’pstryka’ swoje pazurki, które ucięte skaczą wesoło na okolicznych przechodniów

Obrzydliwiec nr 2: Jedzie dziad tramwajem, dłubie w uchu, po czym z głębokim podziwem ogląda z wszystkich stron to, co oblepia mu palec

Ble.

P.

-------- no i się zaczęło ... --------

From: Ewa Pocierznicka <
bupuNOSPAM@.....pl>
Subject: Re: [hardcore] Obrzydliwców

upiora Paszczak, który zawył do mnie temi słowy:

> Obrzydliwiec nr 2: Jedzie dziad tramwajem, dłubie w uchu, po czym z głębokim
> podziwem ogląda z wszystkich stron to, co oblepia mu palec

Chcesz bardziej obrzydliwie? Wchodzimy z mamunią do cukierni, celem nabycia kilku ciastek. Za lada stoi pani sprzedawczyni i palcem wskazującym prawej dłoni, w skupieniu eksploruje wnętrze swego ucha.
Zawróciłyśmy w progu.

Sekretne pamiętniki Bractwa Pierścienia XIII

21 877
7   17
Wejdź do Monster Galerii!Mysticzny Pamiętnik Arweny Undomiel

Dzień pierwszy

Zerwałam dziś z Aragornem. Nalegał, żebym przyjęła drewnianą fajkę i szorty na Walentynki (ja prosiłam o koszulkę nocną). Kazałam mu iść precz z Rivendell.

Dzień drugi

Znudzona i samotna. Już żałuję odesłania Aragorna. No to co, że chciał żebym nosiła kręconą perukę i skakała na czworaka w tych intymnych chwilach? Jestem pewna, że inni mają jeszcze gorsze odbicia. Chciałabym gustować w Elfach, ale od kłótni z Glorfindelem w drugiej erze i oskarżeniu mnie o skopiowanie jego fryzury, jakoś mi przeszła ochota na moją rasę...

Dzień trzeci
Ktoś znowu przymierzał moje sukienki. Wszystkie są rozciągnięte i bezkształtne, zwłaszcza purpurowa.

Dzień szósty

Legolas się wściekł, gdy oskarżyłam go o noszenie moich rzeczy. Powiedział, że niszczę jego męskość. Jego co?

Dzień jedenasty

Legolas nadal jest zły. Mówi, że pozostałe Elfy nabijają się z niego przez te sukienki. Mówi, że już nie traktują go jak mężczyznę. Chyba nie było go na ostatnim zebraniu, gdy jego ojciec mówił o nim: "najbardziej gejowaty z gejów jaki był w tym lesie". A może po prostu tego nie zrozumiał... Jest strasznie piękny, ale nie za mądry.

Dzień trzynasty

Nuda, nuda, nuda. Może wypuszczę się z Rivendell ku nowej przygodzie... albo zakupom!

Dzień piętnasty

Zawędrowałam aż do cieśniny Rohanu, żeby się przekonać, że nie ma żadnej cieśniny ROhanu. Nawet Republiki bananowej... Cholerna reklama!

Dzień siedemnasty

Poszłam do Bree. Barman widział ostatnio Aragorna. Powiedział: "Aaa, chodzi o tego koleżkę co go kręcą Hobbity?!". Powiedziałam mu, że musiał go pomylić z jakimś innym Aragornem synem Arathorna. Na co on powiedział: "No... ten Jeszcze-Nie-Król, tak?". Nie odpowiedziałam. Niektóre buraki nie zasługują na moją rozmowę!

Dzień osiemnasty

Śledziłam Aragorna przez dwa dni. Nigdy wcześniej nie widziałam Hobbitów z bliska. Nagle pomysł z kręconą peruką i owłosionymi stopami zaczyna do mnie docierać. Bardzo denerwujące... Och, słodka zemsto!

Dzień dwudziesty

Czy on kiedykolwiek myje te włosy, kiedy mnie nie ma w pobliżu?

Dzień dwudziesty drugi

To już oficjalne. Aragorna kręcą Hobbity. I leci na niebieskookiego Hobbita - Froda. Sam zabije go, jeśli ten czegoś spróbuje.

Dzień dwudziesty czwarty

Udało mi się porozmawiać z Samem na osobności. Wyjaśniłam mu dokładnie jak można skutecznie i cicho zabić człowieka używając widelca i recepturki. Obróciłam go i lekko popchnęłam w stronę Aragorna... oczywiście bez podtekstów.

- Ale my go potrzebujemy, żeby chronił Froda, przerażając Pani Elf...

Hobbickie mięczaki! Tracę cierpliwość.

Dzień dwudziesty szósty

W końcu zdecydowałam się sama zająć Aragornem i już miałam podciąć jego zdradzieckie gardło, kiedy rozkojarzyło mnie wycie z bólu powiernika. Cholera. Ten Hobbit jest nawet przystojny. Cały czas muszę sobie powtarzać: "Niedostępna królowa Elfów. Niedostępna królowa Elfów.". Ale nadal nie mogę uwierzyć, że pociąga mnie ten na wpół martwy kurdupel...

Dzień dwudziesty siódmy

Goniły mnie Nazgule. Cholera! Wracam do Rivendell.

Dzień dwudziesty dziewiąty

No żesz kur... Nie mogę zbliżyć się do Powiernika Pierścienia, bo Sam zawsze jest w pobliżu. No i jeszcze Aragorn kręci się najbliżej jak może. Przyłapany przez Sama powiedział, że szukał guzika... palant!

Dzień trzydziesty

Hobbity zaczynają mnie wnerwiać. W kuchni burdel i skończyły się marchewki. W łazience jeszcze większy burdel i skończyło się truskawkowe mydło. A Legolas sam jest jak z burdelu - nie chce żebym szła na naradę, bo on wtedy nie będzie najpiękniejszy!

Dzień trzydziesty drugi

Cały dzień spędziłam kręcąc się po moście. Starałam się wyglądać pięknie, żeby Aragornowi gały z orbit wyszły. Kiedy przyjechał powiedziałam mu, że wiem, że kręcą go hobbity. Na co on, że Isildura też kręciły i że stara się podążać jego ścieżką. "Jesteś potomkiem Isildura, a nie Isildurem!" krzyknęłam, a on tylko pokręcił głową, westchnął i odjechał. Mamrotał coś pod nosem, że gdybym tylko była niższa i miała większe stopy...

Dzień czterdziesty

Spędziłam całą noc z Gimlim. A niech go! Ten jego ogromny... topór! Jestem padnięta... Nie chcę słyszeć o Hobbitach. Najlepsze są krasnoludy! No może jeszcze tylko jeden raz sobie zerknę na Sama i Frodo w kąpieli. W końcu nie na darmo wykradłam klucz do łaźni Aragornowi z kieszeni...

translated by Kozak / JoeMonster.org
Autorką jest
Cassandra Claire

Zobacz więcej: Sekretnych Pamiętników

7
Udostępnij na Facebooku
Następny
Przejdź do artykułu Obrzydliwie obrzydliwi obrzydliwcy!
Podobne artykuły
Przejdź do artykułu 15 zawodów, które już nie istnieją
Przejdź do artykułu Sekretne pamiętniki Bractwa Pierścienia XII
Przejdź do artykułu 12 faktów o pasie cnoty. Rzeczywistość była dość brutalna
Przejdź do artykułu Życie jest jak pudełko czekoladek...
Przejdź do artykułu Ludzie, którzy mieli niesamowitego farta
Przejdź do artykułu Sekretne pamiętniki Bractwa Pierścienia XI
Przejdź do artykułu Faktopedia – Wyjątkowe wkładki do butów
Przejdź do artykułu 15 biblijnych sposobów na zdobycie żony
Przejdź do artykułu Sekretne pamiętniki Bractwa Pierścienia X

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą