Szukaj Pokaż menu

Czy programiści to czubki?

17 587
3   13
Wejdź do Monster Galerii!W zasadzie wszyscy wiedzą, że programiści to czubki. Ale faktem jest, iż każdy zawód ma jakieś odchyłki. Jednak po spotkaniu z prawdziwym programistą wszyscy zgodnie stwierdzają, że ten ma największe... ;)

[ Subject: Ech ci Programisci ]
[ Newsgroups: pl.comp.programming ]
[ Date: 2003-11-26 ]

WRonX wrote:
Szłem lasem, kfiaty pahły, wieter wiał, a [Tomekek] nagle rzecze:

> Ile razy spotkaliscie sie z opinia ze programisci to czubki i maniaki
> komputerowe?

 W sumie to pare kilo razy. Pewnego dnia scrollowalem sie przez
 uczelnie, zeby zalogowac sie w lawce na auli, a tu nagle randomowym
 przypadkiem digitalizuje przekaz jednej kolezanki, ktora chatowala z
 inna, mowiacy, ze programisci to czubki. No to zwerbalizowalem do

Polisz Edukejszyn

24 446
19   28
Kolejne rządy w Polsce próbują zreformować rodzimą edukację. Dzięki temu nasze dzieci mają być mądrzejsze, bystrzejsze i lepiej odnajdywać się w dzisiejszej rzeczywistości. Postanowiliśmy sprawdzić w redakcji, na czym ta reforma w zasadzie polega i czy rzeczywiście poziom dzisiejszej edukacji jest wyższy niż za naszych czasów. Wykorzystaliśmy fakt, że synek Smis, jednej z naszych bojowniczek, korzysta z dobrodziejstw obecnego systemu oświaty na poziomie klasy trzeciej i z jego zbioru zadań wzięliśmy pierwsze lepsze ćwiczenie. I wiecie co, wstyd się przyznać ale nie daliśmy rady. A może Wy znacie jego rozwiązanie ?

Amerykańskie Święto Dziękczynienia

41 008
175   17
Wejdź do Monster Galerii!Dzisiaj jedno z największych świąt amerykańskich, Święto Dziękczynienia. Dla niezorientowanych, to takie nasze Dożynki, tyle że polscy Indianie nie przyznają się do jakiegokolwiek udziału, a amerykańscy usiłują zapomnieć w alkoholu o podziękowaniu jakie otrzymali od białych kolonistów. Indyki padają w przeddzień na zawał.

Jak co roku w wielu miejscowościach działa „gorąca linia” dla gospodyń domowych, które w tym dniu usiłują udowodnić, że nie tylko potrafią nakarmić rodzinę bez telefonicznego zamawiania pizzy czy hamburgerów, ale także nie mieszkać przez następne miesiące w motelu, zanim firma nie odbuduje domu. Warto chyba przypomnieć zeszłoroczne dialogi, nota bene zamieszczone w lokalnym brukowcu „Plain Dealer”:

- Halo, ja mam pytanie, bo mój indyk siedzi już w piekarniku 4 godziny, a cały czas jest jakiś taki biały?
- A jaką pani ustawiła temperaturę pieczenia?
- Zaraz zobaczę... 150 stopni? (Fahrenheita, to około 66 Celsjusza)

* * *

- Mój piec najpierw dymił, a teraz indyk jest pokryty czymś dziwnym...
- A wyjęła pani indyka z folii przed upieczeniem?
- No nie, bo na opakowaniu pisało: nadziewany i gotowy do pieczenia!

* * *

- Wyjęłam indyka z pieca po 3 i pół godzinach, z wierzchu jest czarny a w środku zupełnie surowy?
- A czy rozmroziła go pani przed włożeniem do pieca?
- Nic takiego nie pisało w przepisie!

* * *

- Miałam mało czasu, więc włączyłam maksymalną temperaturę... może pan chwilkę poczekać, bo właśnie przyjechała Straż Pożarna?

* * *

- Ja wyczytałam w jednej książce, że indyka można wsadzić do dobrze nagrzanego pieca wieczorem, pójść spać, a rano jest upieczony. No i trochę chyba zaspałam, bo stępiłam dwa noże, a on nadal nie da się pokroić...

* * *

- Gdzie ja mogę teraz szybko kupić upieczonego indyka? Moi Teściowie przyjeżdżają za pół godziny, a ja w zdenerwowaniu zapomniałam włożyć indyka... to znaczy, włożyłam samą brytfannę i piekłam 5 godzin, a indyk został w zamrażalniku...

* * *

- Moja koleżanka poradziła mi kupić wiejskiego indyka od Amishów, ale żeby było taniej to nie oskubanego. Upiec, a potem pióra ściągnąć ze skórą... no i upiekłam, ale on jakoś dziwnie pachnie i wygląda... jak upieczony jeżozwierz...

Ech, gdzie te kobiety które wyznawały zasadę: Do serca mężczyzny przez żołądek...
175
Udostępnij na Facebooku
Następny
Przejdź do artykułu Polisz Edukejszyn
Podobne artykuły
Przejdź do artykułu 15 zawodów, które już nie istnieją
Przejdź do artykułu W jakim to języku?
Przejdź do artykułu Idioci są wśród nas IV
Przejdź do artykułu Tak blondynki zachodzą w ciążę
Przejdź do artykułu Liczniki i kokpity w samochodach, które wyprzedziły swoje czasy
Przejdź do artykułu Nowy słownik gwary uczniowskiej
Przejdź do artykułu Ludzie, którzy mieli niesamowitego farta
Przejdź do artykułu Co to jest małżeństwo?
Przejdź do artykułu Oto Ameryka - kraj absurdu i nonsensu

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą